CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Anugerah Hidupku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday 16 May 2012

~~Tugasan Individu - 3 (Bahan 3D Model ) ~~

seterusnya adalah berkenaan proses menyiapkan bahan 3D (model) yang telah dinyatakan dalam struktur kursus...
pada mulanya saya agak pening memikirkan bahan apa yang perlu saya buat.. susah rupanya nak menyediakan bahan bantu mengajar untuk pelajar ni.. saya ni pulak tidaklah kreatif seperti kawan-kawan yang lain.. akhirnya saya memilih model Periscope sebagai model 3D saya... agak mudah tapi sangat sukar untuk mendapatkan cermin.. masih teringat kenangan di sekolah rendah membuat model ini bersama guru dan rakan-rakan dalam kelas sains... Jom tengok hasil kerja saya ^^ ...

di bawah merupakan bahan-bahan yang digunakan oleh saya untuk membuat model 3D ini...

  
                 Gunting                        
  
        Gam              
     
Cermin
Kotak Fresh & White  jer  ^^

Kertas Pembalut Hadiah 

hiasan semata-mata ^^

antara bahan-bahan yang digunakan

simple jer... 

boleh la dikatakan menjadi ^^ (puji diri sendiri) hehehe  

 Akhirnya....... hehehe.. inilah Model Perisope saya ^^

3 comments:

  1. pereiscope yang cantik..:) kang xjadi pelajar nk blajr..:P

    ReplyDelete
  2. perli ke..hehehe.. tak pe.. ni buat cantik just nak bg tarik minat anak-anak murid ^^

    ReplyDelete
  3. menarik bbm saudari, cute boleh akak buat idea ni juga kat kelas akak nanti.

    ReplyDelete